tisdag;

vakna upp för ett tag sen, orkade inte gå till skolan. vaknar upp med att min magktattar ( stavning ) har kommit tillbaka, inte alls roligt. synd bara att det kommer sitta kvar hela mitt liv!
långehelgen var suverän. synd att man inte kan få mera av det! =D
fredagen blev att dra till alkis sen vidare till geilan. toppen kväll. men inte alls kul när man får sms, som inte är så roliga att läsa!
lördagen blev det att ta det ganska lungt, blev en nykter dag, men det dör man inte av.
samma sak med söndag, men till helgen så är vi igång igen! =D

varför ska det vara så svårt att bara ge ett litet simkort,  istället för att skylla på att du ska jobba så längre eller att du ska bort! få det bara överstökat istället för att dra ut på det, jag vill inte heller träffa dig. men nu måste jag! ett års förhållande hade vi, när man igår får reda på att du varit otrogen, riktigt kul att veta!
nu vet jag efter ett år att jag förtjänar bättre, orkar inte med kontroll behov mer eller allt annat! jag är värd mycket bättre, men jag önskar dig iallafall lycka till i framtiden.
och snälla ta och väx upp, du vinner inget på att hålla på som du gör! men nu går jag vidare, och lever ett suveränt liv!


P&K
malinsellden.


Kommentarer
Postat av: Jennie

jag vet hur det känns malin! Jag har ramlat dit själv så många gånger, och nu äntligen har jag tagit mig ur det!

Precis som du skriver, du är värd så mycket mycket mer! Och du behöver ingen sån skit för att må bra!

Som jag sa mamma häromdagen: hellre ensam, än och slösa bort sitt liv på att trrackas, såras om och om igen av en skit som inte uppskattar eller förtjänar en.

Aldrig aldrig igen säger jag bara! Jag är värd så mycket mer, än och bli trampad på, precis som du! <3

Finns här iaf du behöver prata, som sagt har vart där själv flera gånger så jag har erfarenheterna..

2010-05-18 @ 13:54:55
URL: http://jjeenniiiee.devote.se
Postat av: malin

varför ska jag ta skit av någon som mår dåligt. bara ett bevis på det.

exakt, helldre ensam än och slösa bort sitt liv! tur att jag kom nu efter ett år att jag inte ska behöva må dåligt, och att jag inte slösa bort 10 år på han!

synd bara att jag tog massa skit..

men livet går vidare, och nu mår jag så otroligt bra, det är huvvudsaken!

tack vännen, behöver du någon att prata med så vet du vart jag finns!

2010-05-18 @ 14:06:34
Postat av: Hilde

vad jag tycker om otrogna män behöver jag nog inte säga gumman.och vet du,det är deras förlust.och när dom kommer till insikt vad dom hade och förlorade.Då kommer dom ångra sig djupt.kramar

2010-05-18 @ 19:01:08
Postat av: malin

det är helt rätt. men tyvärr kan inte vissa killar förstår inte det, men nu mår jag så bra! han är bara luft för mig.

livet går vidare och det har det gjort för mig.

2010-05-19 @ 08:23:13
Postat av: Jenny

Yo go Malin ! Skit i det.. Lösaktigt folk vet du .. de har inge annat för sig .. Du är värd en bra kille som jag sa till dig i lördags.. Det är du värd =)

2010-05-24 @ 12:47:23
URL: http://jennycaroliine.blogg.se/
Postat av: malin

haha, jag kan om jag vill! =D

inget kan stå i min väg, det ska folk a jävligt klart för sig! ;D haha.

dina ord värmde ska du veta jenny! :)

2010-05-24 @ 19:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0