tisdag;

tså, jag måste bara få ur mig detta!
men vem mer än jag är trött på skitsnack, folk som hotar m.m ? ;s
vad känner man på genom att hota personer, är det pga svaghet eller är det någon som tycker något helt annat ? varför inte ta saken i egna händer och ta det öga för öga, säga vad man tycker istället för att hota på sms och genom andra personer, vad fan håller på att hända med folket? men det säger ju saningen hur en person är när man ska HOTA folk, dåligt självförtroende, mår dåligt, saksamma, du som mår piss inte jag! (;

så trött på folk, så fyfan. kom fram till mig och hota mig eller säg vad fan som helst istället för att gå vidare med skitsnacket så jag får reda på det av någon annan! fan kan inte folk ta och växa upp?
så synd att man ska behöva skriva ut saker här på internet, tråkigt nog. men hota det har jag växt upp ifrån och tar saken i egna händer, och har verkligen inga problem med att snacka med dig, men väljer du att göra andra saker, så är det dina konsekvenser du får ta ! så don't balme it on me.

jaja, jag skiter i. har andra saker att tänka på än att skriva om dig!
menmen, ta åt dig eller inte. ditt val.



PUSSSSSSSSPUSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Wihoow gumman ! Rätta takter ;D

2010-05-26 @ 13:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0