söndag;

då var det söndag igen, helgen över. synd att helgen jämnt ska gå så fort!
i fredags så spenderades kvällen hos sebastian, med victoria & kristiffer, väldigt trevligt med tanke på att jag inte träffat sebastian på ett bra tag!
kvällen vart väldigt lyckad! =D
lördagen blev att följa med janet & jim till storfors där vi skulle fira deras vän. blev att dricka, & bada badtunna, första gången jag gjorde det. satans vad varmt det var! ;o
men skönt som fan. träffa mycket folk som jag inte träffat förut, det var en lyckad kväll där med.

så nu är det söndag, tråkigt nog. men det är inte långt kvar tills sommarlovet börjar, & gud så skönt det kommer bli! åka till oslo, ligga på stranden & ha det toppen!
till helgen så blir det att åka till grums, kommer bli kanon!

men nu ska jag kila tillbaka till tv;n & kolla på a cinderella story.
ha det bäst.

malinsellden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0