torsdag;

nu är det bara en dag kvar sen är det sommarlov & gud så skönt det kommer bli!
varmt & underbart väder, så hoppas det vädret håller i sig tills imorgon, kvällen blir att spendera i k hamn med folk, sedan så kommer wenche också från grums, otroligt roligt. har saknat den lilla tösen!=D
snart blir det att packa ner lite avslutsningskläder tills imorgon och fara iväg till k hamn igen!

känner att jag har lust att lägga mig på stranden idag och bara ta det lungt, så hoppas det blir så ! (a)
kvällen blir antagligen lugn men känner för att dricka lite, får se hur det blir.
löser sig på något sätt.


är så himla trött på folk som bara antar saker hela tiden utan att ta reda på vad som egentligen är sant, vad skadar det att fråga en person innan man tror saker som inte ens stämmer.
som man säger ; ta reda på fakta innan man antar saker.
ganska tröttsamt att folk lever på skitsnack ..


men nej, nu tänker jag inte sitta här och slösa bort min tid när jag har annat för mig, och dessutom att det är fint väder ute.
så ha det så bra allihopa. 

P&K
malinsellden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0