tisdag;

jahaja, chocken kom väldigt snabbt igår!
men så är det, jennie var med mig tack och lov.
så jag hade stöd iaf, sen kom babe.
jag är så himla glad så det inte är sant, fick också reda på hur långt det gått.
och det har gått en bit.
men alla mina närmaste vet om detta och resten som bryr sig kommer få reda på detta senare.

och jag blir ju fan inte förvånad om det blir skitsnack utav detta, för det blir det ju alltid. folk som inte kan ta vara på sig själv som måste bry sig om alla andra hela tiden. men det är deras liv inte mina problem, hoppas bara dom kommer på i tid vad dom håller på med innan dom är på fel person! :)
haha, men som sagt ta tag i era liv ni istället för att bry er så mycket om mitt . bara ett tips, kvittar ju hur många gånger man säger till dig, går ju fan in i det ena örat och ut i det andra, men det blir jag ju inte förvånad över.
ne, nu har jag annat för mig än att sitta här.

nu ska jag kila ner och äta, sedan blir det att göra sig klar för att åka ner till stan och kolla på lite myskläder!

malinsellden.


Kommentarer
Postat av: Hilde

jag hoppas allt löser sig för dig och att ha stöd från sina närmaste är alltid skönt.Tänker på dig.Kram

2010-06-29 @ 13:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0