søndag;

blev en tidig kvæll igår, blev att åka ner till stan med hanne och anders och æta på peppes pizza, grymt gott var det. tror satan jag har gått upp några kilon nær man vart hær, mormor lagar så mycket mat jæmt. men det ær bara att træna på dær hemma, :)
nu har jag plattat klart mitt hår, och snart blir det att sminka sig lite, packat klart allt. så allt ær med, kvart i tolv går tunnelbannan till busstationen, vill inte åka hem, men ændå vill jag det. ska bli skønt med!
men kommer upp till olso snart igen, så underbart hær på sommaren!

menmen, nu ska jag inte sitta hær mer, har massa annat jag måste gøra.
næsta gång jag skriver så ær jag hemma i sweeeeden =D

pusspusss.
malinsellden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0