onsdag;

grymt härligt väder ute, inga fel alls!
nyss varit ute och solat lite.
musik påtagen nyss på nya tv;n som jag fick för någon dag sen! =D
snart så blir det att börja packa, drar iväg med mamma och moster till oslo ett par dagar. ska bli skönt att komma härifrån ett tag men kommer sakna massa personer. men på söndag kommer jag hem igen.
på fredagen i oslo så blir det storkonsert i oslo på rådhusplatsen, över 100 000 personer som är där varje år. kommer säkert bli en upplevelse, sen självklart kommer det bli massviss med shopping, det gillas grymt mycket.

sedan om någon helg framöver så drar jag mig iväg till pålsboda , för att träffa li & sötnosen william. var ett tag sen jag träffa dom, så vi har ganska mycket att ta igen! miss them. (a)

nemen, nu blir det ut i solen så man kan få lite mer färg.
ha en bra dag.

malinsellden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0