lørdag;

igår blev det ju som sagt rådhusplatsen med många artister, tror fan jag fick en ny favorit = madcom eller vad dom heter, riktigt bra var dom!
det var fult øverallt, dær vi stod med. gick inte in, før hade glømt legget hemma hos hanne, men det gick ændå. framåt kvællen vart det ganska kallt eftersom det regna så mycket och blåste sen stod vi næra havet med så det gjorde ju det ænnu værre.
men igår blev det lite saker inhandlat ; munkjacka, tunika, skrærkp, nagellack, och sedan lite mer.
men kvællen igår var hur rolig som helst, kusinen min hade førsøkt fått tag på hos før han var dær med, men hanne hade ju inte med sig mobilen hennes, som synd var. men træffar ju dom i juli igen . :)
idag har vi varit på någon utstællning fyfan vad tråkigt det var, aldrig mer sæge jag bara! efter det så ville jag køpa ny plattång med tanke på att ern viss personen gjorde sønder den, bra dær =D
så jag och anders och till strømmen och handla plattång, hitta en skit bra før 400 kr. hemma kostar dom ju fan ænnu mer, behøver ju inte en plattång som  ær dyr bara før att man ska ha det bæsta, går lika bra med en som kostar 400 :)

så nu har man nyss kommit ur duschen och gør sig klar, før kvæll ska vi alla ut och æta pizza på peppes. aldrig varit dær så ska bli lite småkul! en sista kvæll i stan, inga fel det. næsta gång næsta sommar, då har jag med mig en tjejkompis, då ska det bli kul!

jaja, men nu ska jag fortsætta  med mitt så jag blir klar någon gång.
ha en toppen kvæll ni alla.

malinsellden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0