fredag;

igår så anlænde jag, mamma & min moster i oslo.
underbart væder var det nær man kom fram, blev att ta tunnelbannan hem hit. packa upp lite, sen vidare till mormor før att æta lite mat!
efter det så blev det att slappa lite , var ganska trøtt efter ungefær 5 timmars resa.
blev att sova hos min moster inatt, vi la oss ganska tidigt också før skulle upp vid 9 tiden idag.
så ja idag blev det att gøra sig klar, før att åka till ett shopping centrum. mamma , jag & hanne.
hitta massa fint, som jag hoppas ingen dær hemma kan få tag på! før hemma måste alla ha likadant på sig, ganska irriterande faktiskt.
men hitta som sagt mycket fint. =D
om en timma så ær det mat hos mormor igen, ska bli gott. efter det så blir det att slappa en stund och sedan gør sig klar før ikvæll.
før ikvæll kør vi på en konsert i olso centrum, kommer bli så himla kul! har varit i oslo två gånger nær denna konsert har varit men har alltid varit før liten , haha =D
men idag så kør vi.
imorgon så blir det att hitta på något som mormor och mamma ville gøra. så det blir att åka en båt øver havet till någon ø, inte en aning om vad vi ska gøra dær, men kan alltid hoppas på att det kommer bli kul!
på søndag blir det att åka hem, kommer bli skønt men ændå inte, så skønt att komma bort ett tag och bara vara før sig sjælv.
saknar alla dær hemma så himla mycket!


sen måste jag bar få tillægga en sak, jag ær så trøtt på att du aldrig kan ta tag i ditt liv och skita i vad
fan andra gør, det ær inte bara jag som ær trøtt på dig! utan det ær flera stycken, men det kommer nog du aldrig att fatta så som du beter dig! ta tag i ditt liv istællet och børja bete dig som folk, ingen tror på ditt skitsnack mer!
vill denna personen ta åt sig av detta så fine gør det, før du vet vem du ær! så ingen behøver komma och fråga mig " ær det mig du menar på din blogg " før den frågan kommer jag inte svara på !

jaja, men nu har jag inte tid mer att skriva . skriver imorgon eller ikvæll nær jag kommer hem hit igen. ha en toppen helg allihop!
men på søndag ær jag som sagt tillbaka och då blir det party!

saknar speciella folk dær hemma!
malinsellden

Kommentarer
Postat av: Funderaren

ær det mig du menar på din blogg? :(

2010-06-18 @ 15:43:27
Postat av: malin

vad ær ditt namn funderaren?

2010-06-19 @ 17:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0