torsdag;

jahaja , då har man varit på mvc idag med mamma och skrivit in mig! gick faktiskt jättre bra, har fått massa papper om nya tider som jag ska dit och massa andra saker, som en bok som det står om barn och lite sånt! sen om vad jag ska äta och inte äta, sen röra mig minst 30 minuter varje dag, som jag ska börja göra, kommer bli alldeles underbart detta! längtar så himla mycket.
idag har mamma och jag också varit på stan och köpt lite saker till min mage som ska göra lite saker bättre eller vad barnmorskan sa. sedan köpte hon ett par byxor till mig, väldigt skönt att ha nu! inte varme , så är helt perfekt.
tog oss en fika med och prata massa, kändes helt underbart!

känns så skönt att både mamma och pappa stöttar mig igenom detta, och mina vänner. underbart!
fårvånar mig dock inte om det blir någon som öppnar sin käft och slänger ut sig lite skitsnack, men det är ju inget ovanligt! deras problem inte mina, tur att jag mår så bra så jag slipper lägga mig i hur andras liv är! :)

menmen, om någon vecka eller så. så blir det att åka iväg till örebro eller karlstad och kolla på lite saker, så mysigt kommer det bli!
sen 14 juli till 16 juli åker jag till li, william & dennis. ska bli skönt att komma bort en sväng, och hälsa på dom!

men nu ska jag ner med tvätten och göra lite mat, börjar dra lite i magen.


malinsellden

Kommentarer
Postat av: jessicam

Grattis malin! :) vad underbart, det kommer gå hur bra som helst :D kram jessica

2010-07-01 @ 23:56:59
URL: http://jmoliiin.blogg.se/
Postat av: malin

tack så mycket jessica . :)

ja det tror jag med att det kommer göra :)

jag har en sak att visa dig! =D kram

2010-07-02 @ 16:44:50
Postat av: jessicaM

Självklart! :) jasså? vad då för nåntin, nu vart jag nyfiken ju hehe :)

2010-07-07 @ 00:47:57
Postat av: malin

haha =D adda min msn; [email protected]

2010-07-09 @ 11:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0