torsdag;

torsdag igen då! veckorna går väldigt fort.
vaknade för en timma sen av att pappa ringer mig, var bara att gå upp. blir att göra sig klar snart och ta en buss in till karlskoga för att träffa mamma och pappa! :)
äta lite mat eller så, är väldigt hungrig, men det är knappast något ovanligt. haha..
efter det så kommer örjan och hämtar mig sen ska vi nog ut och fiska med victor, kan ju alltid hoppas på att jag får första fisken denna gång och den största och inte den minsta som jag fick förra gången. haha! lite skoj var det.

imorgon är det äntligen fredag, då kommer det folk från oslo. ska bli kul, fira pappa som är gammal. kommer nog lite folk imorgon för att fira han! =D då blir han glad iallafall, det som är huvudsaken.

sen en annan sak, jag kommer få min hämnd. det som är så himla bra är att du inte vet när den kommer! så du kommer aldrig att vara förberedd. suveränt! =D
du gjorde mitt liv piss till en början, jag visa mig stark. du ville bli min vän, fan att jag förlät dig! kommer alltid ångra mig för det!
du äcklar mig, du äcklar alla ! undra när det är dags att växa upp och inse vuxen livet!
tror nog många kan svaret på det, du kommer aldrig göra det! för du kommer alltid vara en feg liten jävel som inte vågra något.
haha!

ne, nu har jag inte tid mer här och skriver om en patetisk brud. du vet iallafall vem du är ! :)


malinsellden

Kommentarer
Postat av: huhu

Ja du kommer få din hämnd på psykfallet det är ju något som är helt klart!

Och bry dig inte om hur en trasig liten spink sparris säger eller dkriver till dig för hon är inte ens luft värd,falsk och ful, aldrig vart nr 1 för killarna förutom när dom fått sätta på henne ,

2010-07-23 @ 20:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0