tisdag;

hallåå igen, nu var det ett tag sedan jag skrev här!
ungefär nyss kommit hem från k hamn, har varit där under helgen.
som sagt hade möte i torsdags på mvc, det gick bra, fick massa saker och kolla i . och saker som jag skulle lära mig, speciellt med mat och dryck. och det har jag faktiskt gjort, måste gå ut och gå med ofta, det har jag inte gjort så mycket, har vart ganska trött med, men sånt får man ta. ;p
så snart om några veckor så har jag ett möte igen hos en barnmorska. kommer gå bra  :)
ser fram emot detta så oerhört mycket, kan inte förstå än att jag ska bli mamma, blandade känslor, men jag vet vad jag vill och det är huvudsaken!
har folk som stöttar mig och finns där, och det är väldigt skönt !
tack mina bästa! =)

nemen, nu ska jag snart ta och göra mig klar . för vickis och rasmus kommer och hämtar upp mig, sedan ska vi häma upp babe, så blir det att brumma in mot karlstad, vickis ska kolla kläder och jag bebiskläder :) mysigt.
på torsdag blir det att gå ut på resturang med vickis och några flickor, för victoria fyller ju 18 år! =D
grattis på dig gumman, sedan på lördag så blir det utgång för folket, jag ska med ut, men det blir självklart nykter för mig, (:

men nu ska jag ner och äta . så ni alla får ha det så bra . =D

malinsellden

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis! Vad roligt med bebis =)

2010-07-06 @ 19:11:33
URL: http://aajdah.blogg.se/
Postat av: malin

tack så mycket :) ja, det ska bli jätte roligt . =D

2010-07-07 @ 13:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0