tisdag;

dagen har bestått av att vakna upp , sedan åka in till karlskoga för att handla lite mat med mamma och pappa! vart inhandlat lite.
ganska bra det, eftersom att dom åker bort imorgon igen till smögen..
så ikväll blir det att sova här, men imorgon sova hemma.
blir till att umgås med vickis och gå på stan lite!
pip har ju kommit till stan nu igen , så blir väl att gå runt på stan på kvällen..
men det löser sig allt.

så nu sitter man här efter ha ätit nudlar, gott !
så ska snart lägga mig i soffan för att  mysa ner mig.
inga fel det inte.

sen en annan sak, så otroligt roligt att en person ska hålla på att klaga på hur alla andra tar kort på sig själva medans personen gör exakt samma sak ? lite småkul faktiskt att personen inte kommer ihåg vad den själv har sagt om andra sen gör det själv. menmen, skrattretande om jag ska vara ärlig! menmen, that´s life.
lika ful ändå, så ingen ide hur personen ser ut på sina kort! hahah! =D

igår så skicka jag och älskling en intresseanmälan till en ny lägenhet så nu är det bara att vänta på svar, kommer blir toppen detta! ser fram emot det grymt om vi får komma och kolla på den och beslutar oss för att ta den. behöver ett större kök medtanke på att vi kommer bli en till i familjen. (:


jaja, nu ska jag lägga mig i soffan och slappa! blir en tidig kväll idag igen, ganska sleten..

malinsellden

Kommentarer
Postat av: Anonym

bry dig inte om den där lös aktiga sparrisen:)

Alla vet att hon är ful och killarna säger ju att hon luktar"fisk" dom som vart med henne samt att hennes underkläder alltid var smutsiga. .



bllir trevligt att träffas!! puss mia

2010-07-27 @ 19:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0