tisdag;

nemen oj, vad jag jag börjat blogga. det trodde jag aldrig . ;p haha!
nyss vaknat ungefär, älskling kom hem och väckte mig, så go är han! så nu sitter jag här och börjar bli lite pigg.
snart så har babe lunch, så då blir det mys.
sedan vid fyra så drar vi och badar i det nya badhuset som är här i k hamn, skit kul kommer det bli! =D så bra att man har fått en ny bikini. ;p
efter det så blir det nog att åka hem, är ganska trött efter igår. så det blir säkert en tidig kväll. men det är skönt det med.

till helgen kommer min älskade släkt! har inte träffat min kusin på ett år, så ska bli kul att träffa han igen. min moster och hennes kille kommer med, och min kusins flickvän. blir att fira pappa eftersom han har fyllt 50 år, börjar bli gammal nu min lilla pappa. haha =D

men nu ska jag lägga mig ner och kolla på tv en stund innan älskling kommer hem, så jag får vila min mage lite!

malinsellden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0