tisdag;

då var helgen över dådå.
vad som hände i helgen kan ni läsa i mitt förra blogg inlägg.
idag så kom jag hem ifrån örjan, ska åka iväg till li imorgon och vara där i några nätter. ska bli skönt att komma dit ett tag och vara med henne :)
mamma och pappa drar ju iväg till göteborg imorgon , för lilla papap fyller ju 50 hela år. börjar bli väldigt gammal nu! =D
så måste sätta mig och packa in två paket till han, orkar verkligen inte för jag har så himla ont i ryggen! inte alls kul att man ska ha problem med ryggen, men har man bensköthet i släkten så har man .. tyvärr!
sen ska man packa med.
tror nog jag kommer sova väldigt skönt inatt, har en fläkt också! UNDERBART.
dör ju av värme slag hemma hos örjan, han har ju ingen fläkt. men jag får se till att ta med mig en härifrån. ;p

menmen, nu ska jag inte skriva mer . ska ringa li, sen örjan sen allt det andra jag skulle göra. sedan äntligen sova!
sov så gott ni alla.

malinsellden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0