söndag;

helgen har varit suverän, fint vädder. det gör ju så man blir på bra humör =D i fredags så kom wenche hit, jätte kul att träffa henne igen var ett bra tag sen! ..
blev att spela disco bowling med wenche , örjan och victor. dock gick det ju inte så bra, örjan vann som vanligt. inget ovanligt det inte..
efter bowlingen gick vi till gästhamn för det var något speciellt där . ;p
senare blev det hem att sova.
i lördags åkte vi in till karlstad för att gå på en festival, lite för skoj skull . det var jag nathalie, babe och victor. den ända som inte visste om vad det var för något vi skulle på det var victor , och han fick sig en stooor chock, vilket var lite roligt =D
sedan beslöt vi oss för att åka till grums för att träffa wenche, men det var dock en väldigt dålig ide för där var vi inte välkomna, behöver inte gå in på detaljer!
så det blev att fara hemåt till k hamn igen. bilfärden hem var riktigt roligt, satt och skratta hela vägen hem skulle jag tro =D nathalie fick sig ett nytt smeknamn av victor : pajtim , så det var det roliga man skratta åt, övertrött var man med! 

måste säga med att jag såg filip igår i programmet " vem kan slå filip & fredrik " . lite små kul faktiskt..
men nu står örjan här och hänger över mn axel ungefär, så antar jag får sluta skriva nu! ;p

sen på onsdag åker jag till li, dennis & william i ett par dagar. ska bli skönt att åka dit och träffa dom , men kommer sakna örjan dock. men kommer hem på fredag igen.


malinsellden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0