söndag;

söndag igen då! en ny vecka börjar imorgon, och då går jag in i vecka 9, tiden går väldigt fort!
var ute i stugan en sväng förut, lämna vanlijsås, och kolla på tv en stund och slappa!
när vi kom tillbaka till stan blev det att köpa pizza, gott!
nyss så kom lucas, så nu sitter han i vardagsrummet och kolla på film och äter pizza! =D
så nu är han nog nöjd, blir att sova här inatt hos svärmor och svärfar igen.

så nu blir det nog att ta det lungt, blir en tidig kväll ikväll. skönt det med.
på onsdag är det andra besöket på mvc, ser jag fram emot. örjan ska med dit också, för det tyckte barnmorskan var bra! så det löser sig nog allt.
tiden går så fort med graviditeten, och det känns så himla bra!
skönt att min bror stöttar mig nu också, som han sa i fredags! väldigt skönt.
och alla andra som finns i min omgivning.
mamma, pappa, babe, jennie, victoria, nathalie, li och martin! ni är guldvärda.

men nu ska jag gå in till vardagsrummet och kolla på film.

malinsellden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0