måndag;

då var det måndag igen, härligt med en ny vecka. men synd är bara att veckorna går så otroligt fort, snart är det skola igen. men det kommer inte bli lång tid jag kommer gå där. så ska prata med lärare och rektorn efter några månader när jag är längre i graviditeten.
kommer nog lösa sig alldeles utmärkt!
igår blev det att kolla på en ny lägenhet, känner att vi behöver ett större kök, men får ju inte alls plats med ett matbord eller stolar, så tycker det är dags med det. sen lite större rum, till lucas och den nya godingen som kommer. :)
har tittat på en bra lägenhet, men måste tänka på pengar med. men det löser sig alltid!

har nu gått in i månad två, tiden har faktiskt gått väldigt fort, känns som igår att jag var hos barnmorskan för första gången, ser verkligen fram emot detta jätte mycket! har folk som stöttar mig till hundra, och som finns där. känns underbart att veta det!
nu vet ganska många om det hemma , i familjen och det känns också bra att dom finns där!
har kollat på lite barnsaker, tex en spjälsäng, babygym och lite annat ! hitta en väldigt fin säng så jag hoppas det finns kvar när vi beslutar oss för att köpa en säng!

som sagt igår så var vi ute i stugan en sväng, spela kubb med svärmor och svärfar, var hur kul som helst. babe och svärfar var på samma lag medans jag och svärmor var på samma lag! örjan slog ner kungen två gånger, så vi vann självklart det. men sedan kom dom ikapp oss och självklart vann dom! jag är ju ingen bra förlorare om jag säger så , så jag vart ganska sur! haha. efter det blev det att köpa dricka sen åka hem och sova.

nyss platta klart håret så nu väntar jag bara på att örjan ska bli klar men det kommer ju ta en evighet medtanke på att han ska duscha!
men så är det..
kanske blir ut att fiska sen, får se vad det blir!
men nu har jag inte tid mer, så ni alla får ha det så bra.

malinsellden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0