lördag;

igår så kom min älskade släkt från olso, så himla roligt att träffa dom igen! blev att göra sig klar för god mat! och med mycket folk som kom, var en hel del som kom. lyckad kväll för pappa! alla där borta var iallfall i topp form, det ända jag gjorde det var att skratta åt alla, hur dom betedde sig.
maten var suverän igår, fläskfilé något annat kött sen till det potatitgratäng! sallad, en super god sås till det som anders hade gjort! maten var lyckad den med.
vid halv nio tiden kom örjan, så lite senare på kvällen så blev det att åka hem till han, varinte uppe så länge. var ganska trött när man kom hit!

så nu vakna jag för en stund sen, blir att göra sig klar för att åka hem till mamma och pappa. äta någon god mat som pappa tydligen ska överasska oss med, nyfiken som bara den! =D

blir så himla ledsen på folk som aldrig kan berätta något, att man ska få reda på saker på internet! synd att saker alltid kommer fram, men att det kommer fram på fel sätt ? det blir jag grymt besviken på, trodde jag var värd mer ? men , tydligen inte!
ah, jag vet snart inte vad jag ska säga mer, tomma ord tror jag att det bara kommer ur min mun. kanske ska vara tyst, lika bra antar jag ?
blir bara mer och mer besviken, men vad kan man göra ? NOTHING!


ne, nu orkar jag inte sitta här mer, så ni alla får ha en toppen lördag och ha det så kul ikväll ni alla som kör på utgång. =D
och alla andra. haha..

malinsellden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0