fredag/lördag;

dagen har varit bra, skönt väder ute! sov ganska länge idag medtanke på att jag knappt sovit något inatt. svårt at sova när det är så varmt, sen med att man har en sötnos som ligger och snarkar. sen blir det ju ganska varmt extra för mig, det förstår nog många varför..
idag har det inte hänt så mycket, varit ute i stugan, sedan hem till mig snabbt, hämtat saker , sedan tillbaka hit.
just nu sitter örjan och kollar på ufc , väldigt roligt. haha. förstår mig inte på det, vad det är som är så himla roligt i det, att man ska slåss.. :s

men nu ska jag gå ut till babe och hålla han sällskap en stund , snart så blir det natten, en ny dag imorgon! :)
men ni alla får ha det så bra.
så får jag hålla tummarna för mig själv att det ska gå bra och sova !

malinsellden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0