fortsättning på måndag;

jahaja, då har man vart och fiska idag då med örjan och victor. riktigt kul var det, ozzy var med också, han tog sig ett litet bad och skrämde bort alla fiskar, så det var lite svårt. tillslut fick vi nog på han, så drog in han i bilen ;p
efter det så nappa det ganska mycket för oss! ;D
jag fick en liten mini abborre. haha, riktigt kul.
men inte fan är det kul att ta i dom , sen att dom sprattlar som fan! haha. självklart fick ju örjan och victor ochså napp, så lite surt var det.
men det var kul så det blir att göra om det igen, =D

men nu ska jag gå och kolla på tv och vänta på att maten blir klar som babe gör.
sen blir det väl film och lägga sig, ganska så trött.

imorgon blir det in till karlskoga en sväng , hem till mamma och prata lite! så skönt att ha henne vid min sida, älskar henne så mycket!


aja, nu har jag inte tid mer.
ha det fint.

malinsellden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0